onsdag 18. november 2009

Julehandel! I dag har eg vore paa juleha

Julehandel! I dag har eg vore paa julehandel heile dagen. Er sliten, men godt fornogd med dagens innsats! Forst tok eg turen til Michael's, ei stor hobbyforretning, og handla inn til juleverkstaden som eg skal halde paa komande mandag. Daa skal vi lage julekort, drikke glogg, ete julekaker og spele julecd'ar. Haapar det vil skape litt julestemning. Etter hobbyoverdose kjaure eg paa Lakeside kjopesenter. Der handla eg julegaaver til nokon av dei heime, og so litt til meg sjolv daa. :-) No skal eg lage meg litt middag og slappe av paa sofaen. Kl 20 skal vi ein gjeng paa kino for aa sjaa Christmascarol, ein animert julefilm om ein sur, gamal gubbe som ikkje likar jula. Men kan det endre seg? Vi faar sjaa! ;-)

4 kommentarer:

  1. Godt jobba! :) Send ei ønskeliste hitover då, sånn at ej kan få nokken tips. Ej skal kjøpe 170 julegave dinne veka! Rett nok til Instituttet ej e innkjøpar før, men ej syns det høyrest so imponerande ut at ej bruka det for alt det e verdt ;) Spesielt sia ej ikkje he kjøpt ei einaste ei på privaten endå...

    SvarSlett
  2. So koslig me juleverksted! D fekk ej mæ løst å ha heime. ;)

    SvarSlett
  3. Ser ut som du fikk en bra fangst hos michaels. Fikk ikke skrevet fedex epost til deg i går. Kommer i kveld;)

    SvarSlett
  4. Ja, tru det bli koselig! Gløgg og julekake stend på menyen og sjølsagt julemusikk :) skal testelage kort i mørgå. Skal blogge meir frå juleverstaden...

    SvarSlett