fredag 30. april 2010

DesignerVikar hos Sukkersøtt

Mi gode venninne Kristine spurte meg for ei tid tilbake om eg kunne tenkte meg å lage eit kort til månadens utfordring hos Sukkersøtt. Holy macaroni! Vil starte med å gjere det heilt klart for alle at eg er nybegynner. Men det var kjekt at ho spurte, så eg ville gjere eit forsøk. Sidan bestevenninna mi heime på Flem snart fyller år, så laga eg eit bursdagskort til ho etter denne skissa;


Her er bilete av kortet eg laga;

Papir og klistermerke frå Recollections og BasicGrey (Offbeat) kjøpt på Michael's. Prikka papir frå handlepose. Rund serviett med brun S, brunt sløyfeband frå favoritt is-butikk i New Orleans, Sucre. Gjenbruk er fint! :) Distress Ink vintage. Og stor takk til Kristine for redigering av bilete! ;)

3 kommentarer:

  1. Åååå så fint det var Linda, du e kjempeflink!!!! Klem Silje

    SvarSlett
  2. Åhhhh ka fint det va!!! :) lekkert:) du e superflink also:) sakna dej masse no Linda... kom heimatt snart!! :)

    SvarSlett
  3. No må du snart ta å oppdater litt frøken! :)

    SvarSlett