mandag 24. mai 2010

Oppdatering

Det har gått nesten ein månad sidan sist eg oppdaterte bloggen, så no er det absolutt på tide! Eg lovar og oppdatere oftare framover. Sist eg skreiv eit innlegg hadde vi Kristin, Trond og Jo på besøk. Etter dei reiste har vi også hatt besøk av Marion og Arnt Olav. Dei var her i ei veke og eg håper dei likte byen like godt som vi gjer. Erlend måtte dessverre reise til Falklandsøyane helga før dei kom. Han er fortsatt ikkje komt heim, men dersom alt klaffar, så kjem han kanskje på søndag. Eg kryssar fingrane! Etter alt besøket vi har hatt i det siste så har det berre vore godt å få vere heime åleine, men no saknar han eg han.


17.mai-feiringa her borte var av den blaute sorten. Her regna og regna og regna og regna, heilt til gatene såg ut som elver. Vi kunne ikkje ta laust i Jetta'en, så vi ringte til Mette og Kai og ba dei hente oss i Range Roveren deira. Vi kom oss til Sjømannskirka, men det var fleire som ikkje kom seg fram denne dagen. Skal sjå om eg ikkje kan få lasta ned nokre bilete som Lillian tok denne dagen, for det var verkeleg eit syn. På kirka gjekk straumen, så vi måtte improvisere litt. Vi tente stearinlys, grilla laks og gjekk 17.mai-tog innandørs. Trass i regnet så var det ei fin 17.mai-feiring på søndag 16.mai. :)




Her har vatnet starta å trekke seg tilbake. Tidlegare på dagen sto Lillian akkurat der eg står med vatn til låra!

1 kommentar:

  1. Kjekt å få litt blogg-nytt frå NOLA :-) Høyrest ut som en flott, men blaut 17. mai.

    SvarSlett