mandag 8. mars 2010

Finfin Kvinnedag

Måndag er ikkje lengre den dagen i veka eg mislikar mest. Lillian har fri kvar måndag, og vi finn ofte på noko kjekt i lag desse dagane. Tidlegare i dag tok vi pedikyr/manikyr, shoppa litt, åt lunsj og avslutta med is og kaffi på Mag St. Herleg dag! Tenkte vi måtte feire Kvinnedagen! ;) Gratulerer med dagen alle saman! :)
Etter at eg kom heim, fekk eg endeleg satt saman Ikea komoden (Malm) som Liselott og Anders kjøpte til oss for ei god stund sidan. Skal bli greit å få litt bedre plass. Så no skal eg igong med å omorganisere kleskap og den andre komoden vi har frå før.
Det er berre tre dagar til eg reiser til Miami og får sjå Erlend igjen. Gler meg, gler meg, gler meg (sjølv om eg må opp kl 04.00 og det er meldt regn og torever tors-/fredag...)!!!


4 kommentarer:

  1. Heia!! Du e trottige med montering!! Flink! Miami also?? det høyres veldig bra ut! Kjem bror heim "for godt" no eller?lite nytt å melde herifrå, Jakob e som vanleg i storslag og magen min veks i eit forrykande tempo!! Ha en fin fin dag Linda!! Kjekt å sjå ka du styra med der borte!! Gler meg VELDIG til å komme bortover og få kjenne litt på våren!!
    Klem Silje

    SvarSlett
  2. Åååå , mandagene deres høres akkurat ut som fredager i Madrid! *mimre mimre*
    Og du er jammen meg en dyktig IKEA montør! You go girl!!
    Kos og klemmer til dere i vårsolen. Kos dere i Miami!

    SvarSlett
  3. Hei Silje! Gle mej sånn t å sjå dokke+magen! :)Her he vør nokre flotte vårdaga, og tempen stig sakte men sikkert. Dokke kjem på ei veldig fin tid! Miami frå tors-søndag bli bra. Gle mj kjempemasse. He meldt regn to av dagane, men pytt, pytt. Finst ikkje dårleg ver, berre dårlege kle.. :) Håpe Erlend bli heime ei ri no. Han he i alle fall tatt nokre fridaga når dokke og Kristin og dei kjem for å få langhelge. Ha ei fin veke! Sei hei til familien frå mj!

    SvarSlett
  4. Fredagane i Madrid og mandagane i New Orleans - gode minne for resten av livet, Kristine!! :) Gle mj veldig t miami og key west. Ikkje samme hotell som dokke, skulla gjerne, men bli nok bra enn då. Kanskje mj berre ska gå på "hotellet dokka" for lunsj?:) Ha ei fin veke! Klem!

    SvarSlett