mandag 22. februar 2010

Fat-Tuesday og Zulu-paraden







Tenkte eg skulle legge ut bilete og fortelle litt om Fat-Tuesday (tirsdag 16.), siste dagen av Mardi Gras. Eg stod opp kl 7, gjekk på kirka og åt frukost og stod på St Charles akkurat i tide for starten av Zulu-paraden. Den mest ettertrakta souveniren frå denne paraden er handmåla kokosnøtter som dei deler ut langs ruta. Takka vere ein triveleg, eldre kar eg kom i snakk med, fekk eg ei kokosnøtt. Han skreik til ei av vognene at eg var frå Noreg, og det var visst nok til å fortjene ei koksnøtt! Om den er så fin veit eg no ikkje, men den er min... :) (Sjå bilete over av svart rund sak med glitter på). Seinare på dagen skulle eg og Lillian eigentleg ta turen down town, men etter vi såg TV-innslag frå French Quarter med køgåing i gatene så ombestemte vi oss og vart heime. Kanskje litt kjedeleg, men då var vi glade at Mardi Gras var over for i år. Mykje moro, men frykteleg slitsomt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar