fredag 26. februar 2010

Eeeelska Stratos!

I dag har eg følt meg "uggen" av fleire grunnar, og derfor et eg Stratos;

1) Snopesjuk

2) Saknar Erlend veeeeldig mykje (kvifor akkurat i dag, veit eg ikkje)

3) Har skrapa opp felgen på Porscha, har hatt dårleg samvit, og fortalte det til Erlend som sit i ein båt på havet i Brasil på jobb (og no et eg norske-sjokoladen som skal delast... Litt av ein kjærast eg er!)

Gler meg til du kjem heim, Erlend! Husk; eg er veeeeeldig glad i deg (og lei meg for skrapa...)!

10 kommentarer:

  1. Spørs om det ikkje e litt deja vu for han Erlend ditte her Linda. ;)

    Kan trøste dej me at han kan no berre ta turen ut til ho Carmen på Lakeside auto, so ordna ho sikkert en ny felg til han på ei knappheit! :)

    SvarSlett
  2. Hmmm....Skrapa e vel grei, for det berre skjedde, men at du et Stratosen e verre. Det e tross alt ei planlagt handling! :)

    Et og kos dej du, Linda! Det e smil som e skapt for å dele?

    Ej he allereie snakka me ho Carmen, ho va på en photoshoot, men skulle fikse en felg etterpå... :)

    Ps. ei skrape i felgen e vel grunn tej å kjøpe ny bil...? ;)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Murphy's lov ditta, Jan Egil; dersom nokke kan gå gale, so gjer d so regel d... :) Tru d e best at mj held fokus på d viktigaste her; he ikkje krasja bilen, den e like heil! Berre ei nesten usynlig skrape på eine hjulet...

    Ang Stratosen, Erlend, sorry - den e nok vekke før du kjem heim. Men lova sende handleliste t pappa og Stian; makrell i tomat, kaviar og Stratos + Twist og KvikkLunsj til Chris! :)

    SvarSlett
  5. Ja ej rekna me ho Carmen he travle daga, når ho skal ver både verdens mest pratesjuke bilselger, og fotomodell på samme tid. :)

    En felg frå eller til e ingenting for en mann i hass Erlend si stilling Linda. Uansett so kosta det no sikkert kun 10 dollar for en ny en der borte. :)

    SvarSlett
  6. Dyrare m Stratos enn felg, kanskje? Dinne helga he ej kun sykla + brukt Jettaen for å komme mj på kamp.

    SvarSlett
  7. Usja....i mi stilling?!?! Ej må jobbe for å få smør på skiva ej, kan ikkje berre leike student fire tima for veka! :)

    SvarSlett
  8. Hahaha...fekk aukkurat en telefon fra ei lettare irritert Linda. "Karr i helvete ej fylle bensin på dinne Porscha!!!" haha....blond???? ;)

    SvarSlett
  9. Blond!? Fy farao... Den stripa er forresten djup og brei og midt over panseret. Og Stratosen er fortært! :) Nei, her etter blir det Schwinn!

    SvarSlett
  10. Haha. Ej velge å ikkje kommentere nåkke Linda. :)

    Forøvrig so he ikkje oss studenta råa til slike goder som smør på skivå Erlend. Det e derfor oss held oss so stramme so oss gjer. ;)

    SvarSlett