fredag 5. februar 2010

Litt Mardi Gras pynt



Har pynta litt til Mardi Gras i dag; beads, girlander og blomster. Det er så langt eg vil strekke meg. Foreløpig. Det er rart med det, men etter å ha vore her i snart eit år, så kjenner eg at smaken min har endre seg ein smule. Det som tidlegare var glorete og kanskje litt småharry, er no vanleg.... Heime kunne eg aldri dekorert på denne måten. Kanskje det er derfor eg likar det? For å vere ærleg, så ser min balkong nokså stusseleg ut samanlikna med dei andre som har dekorert for karneval-sesongen... Less is less, må vere mottoet mange går etter når dei pyntar husa sine her nede. I løpet av helga håper eg at vi har sanka litt fleire beads og då skal dei få hedersplass på balkongen i lag med mi pittelille samling så langt. Det er fleire paradar som går forbi her vi bor. Og etter å ha fått første kjedet rundt halsen, er ein hekta. Erlend kjem heim i morgo og vi skal på parader og Sondre Lerche konsert. Søndag er det duka for Super Bowl! Who dat!! God helg! :) PS; må helse spesielt til Silje, Kåre og Jakob i dag. Fekk slik ein fin SMS tidlegare i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar