onsdag 6. oktober 2010

Ny lenestol og nye spisebordstolar

Womb Chair

Eames Chairs
Ovanfor er bilete av stolane som vi har kjøpt. Særs nøgd. Blir som sagt kjekt å sjå korleis det vil ta seg ut heime på Sørneset. Her har vi alt for liten plass, stova vår er full av møblar. Lenestolen vart levert i dag av ein veldig hjelpsom kar. Han bar og pakka ut og bretta saman kasser for meg. God service! Glad eg slapp å bere stolen sjølv, den er litt tung, no som Erlend ikkje er heime. Vi var litt i tvil ang type stoff vi hadde valgt, men no når den er i hus er eg sikker på at det var rett valg. Utanom å gle meg over ny stol, så har eg jobba og fått unda alt som eg "burde ha gjort i går". God følelse å vere ajour. Om ein times tid skal eg sykle til kirka og møte Lillian og ei venninne. Vi skal på Lafayette Square på mini-festival (ja, der eg har tatt med alle som har vore her på besøk:). I kveld skal eg krype opp i lenestolen min og lese bok.

4 kommentarer:

  1. Womb stolen såg kjempefin ut!!!! Og dei andre og sjølsagt:) kjem t å bli SO fint heime på Sørneset når dåkke kjem på plass:)kos dej! Klem Silje

    SvarSlett
  2. Hei Silje! Ja, mj e gla d vart ditta stoffet og ikkje d grå. Tru den passa fint inn på Sørneset, gjeng i besj og mørk grå og offwhite. God helg t dokke på Åsesletta :)

    SvarSlett
  3. alle stolane var virkelig stilige, sjølv ei gammel dame synest det. Blir kjekt å komme på besøk til dåkke her heime. hilsen "farmor" (første gong ej bruka dette ordet..)

    SvarSlett
  4. Hei "farmor" :) Vi gler oss til å få flytte heim no, og til vi kan få besøk på Sørneset!

    SvarSlett