fredag 22. januar 2010

Hobbyhandel

Michael's er ein hobbybutikk her i New Orleans som har alt ein treng til det meste ein vil lage. Sjå kor mykje eg fekk for under 600 kr; papir, stempel og fire farger stempelputer, pynteband og sløyfer, blomster, Dymo-merkemaskin med band, limdotter og tosidig tape, pynteklips, ringer og litt div klistermerker ol! Får mykje meir for pengane her enn heime. Gler meg til å prøve meg på litt scrapbooking og kortlaging no når eg har litt meir dill.


På veg heim stakk eg innom eit Lakeside kjøpesenter og kjøpte denne skjorta til Erlend på Abercrombie&Fitch. Der har dei gode kvardagskle i utruleg mjuk bomull. Eg hadde 25$ til gode, og når skjorta i tillegg var på salg so er eg godt nøgd med kjøpet. Håper den fell i smak...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar