mandag 25. januar 2010

Kristine sine papir!

Mi gode venninne Kristine er ei kreativ snelle frå Bergen som likar å fotografere og lage kort. Ho har eit hobbyrom til misunnelse. Ho er alltid behjelpeleg og til inspirasjon for sånne litt mindre kreative sjeler som meg sjølv. Vi vart kjent då vi gjekk på høgskulen i Ålesund, og haldt kontakta etter at ho flytta tilbake til mannen sin, Sveinung, og pus på Mundheim utanfor Bergen. Eg set stor pris på vennskapet vårt. Snufs! Uff, no vart eg så sentimental her. Til poenget; ho har ein fin blogg; http://kristineskort.blogspot.com/. Sjekk den ut! Ho har ein blog candy pågåande, og premien er ein bunke med nokre lekre ark som ho har designa sjølv! Eg er så imponert. Papira blir å få kjøpt i hobbybutikkar framover. Eg har meldt meg på i håp om å bli den heldige uttrekte, sjølv om eg i kveld fekk ein e-post frå Kristine der ho fortel at ho sender meg ein pakke med papira hennar og anna digg. Tusen takk! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar